dijous, 11 d’abril del 2013

Com un pop!



Hola a tots i totes!
     Sóc l’Àngela, i de la mateixa manera que la Cristina és una tastaolletes a mi m’agrada tenir més d’una cosa entre mans. L’estiu passat vaig començar a teixir, com a terapia i desestressant, i encara que no us ho cregueu funciona!
     No sé si a vosaltres us passa igual que a mi, però m’encanta rebre paquets, per això compro tot sovint per internet. La meva última adquisició ha estat unes llanes que he comprat directament a Phildar (França).  Fà poc em vaig decidir a fer una manteta per la nena d’un amic que ha de néixer aviat, i com que per aquí no trobava res que m’agradés vaig decidir començar a navegar i a Phildar vaig trovar el que buscava,  fil Aviso per teixir amb agulles de 5mm de color carbassa, vermell i groc.
      Com podeu veure no em vaig poder estar i vaig comprar un parell de llanes més, ja veuré el que faig amb elles.

     Va arrivar el paquet i sorpresa!, de regal m’hi han afegit tres troques de color lila!, més projectes en els que pensar… 




     Per la manteta he fet servir el patró… és molt fácil de fer, només cal parar atenció de no descomptar-se a l’hora de fer les vagues. Us deixo el link del patró: Breezy Baby Blanket . Com podeu veure la manta ja avança.
     Doncs fins aquí la meva entrada d’avui. Espero no trigar gaire a acabar la manta i prometo ensenyar-vos-la de seguida que la acabi.
Feliç dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada