dijous, 8 d’agost del 2013

Clutch ganxet


Fullejant una revista de moda vaig trobar un clutch moníssim i car(60€) però ideal per anar de casament.




A la fira Interquilt de Girona, aquest  mes de maig em vaig comprar un troca de "lana mercerizada", també li diuen "lanaplana", em va semblar més lleugera que el trapillo per fer un “clutch”.
Com sembla que és un producte força nou no hi havia massa diversitat de colors, però tot i així el blau elèctric em va semblar perfecte per combinar amb un vestit de color corall, ja..., un xic arriscat,...



La veritat és que no té cap secret, vaig fer un rectangle amb  punt baix quan estava a punt d'acabar vaig reduir un parell de punts  al principi i al final en tres passades, així queda com un sobre.

Vaig doblegar el rectangle i vaig unir les bores amb punt de cranc.

I vaig cosir un botó que  comprat a Traça de color blau marí i vaig fer-li un forro amb un retall que voltava per casa i entretela, així li vaig donar una mica de cos i m'asseguro que no s’escapa res de res!


Aquí teniu el resultat,... el vaig fer en un pim-pam i la veritat és que és ben coquetó!






S'assembla al de la revista oi?
Accepto encàrrecs...

Espero que us hagi agradat!
Muaks!


H

4 comentaris:

  1. Xulísssim i atrevit!!! Moltes felicitats!

    ResponElimina
  2. helen del meu cor!!! ets la meva iídol!!! t'ha quedat genial genial! i quin color blau més preciós! m'encanta!!! un petonàs guapi

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja ja ja, tu si que ets els meu ídol!!!! Moltes gràcies reina, ens veiem aviat!
      Petonets, H

      Elimina