dimarts, 24 de desembre del 2013

A punt per Nadal



Què tal ???  Com porteu els preparatius pre-nadalencs ???  

Doncs nosaltres no ens podem queixar, com ja heu pogut comprobar, aquest mes totes les entrades estan relacionades amb el Nadal. De fet crec que quan arriba  ja estem una mica empatxades, encara que és, i de llarg, la meva època preferida de l'any.

Doncs bé, aquesta vegada va d'scrap .... 

Les agulles vam tornar a fer una taller, aquest cop de postals de Nadal. 

Us deixo unes fotos de les diferents postals que es van fer en el taller












Tot a punt per començar




Més postals  :) 




Noies com sempre un plaer !!!    Repetim ????

Bon Nadal!!!!

Cristina

6 comentaris:

  1. Quina preciositat de postals!!!! Molt bon nadal per vosaltres també

    ResponElimina
  2. M'agraden totes...em quedo especialment amb l'idea de fer servir blondes pastisseres (que a casa n'està pleeeee!!!!), perquè la trobo tan bonica!!! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràces Mònica !!!! Segur que més d'un cop les has utilitzat ... jo ara en tinc clixades unes que són fantàstiques ; )

      Elimina
  3. Artistes!!! Bones festes guapes! Loveyou

    ResponElimina