divendres, 20 de juny del 2014

Bolets de primavera

Fa unes setmanes ens van convidar a l'aniversari de l'Eudald i el seu pare em va comentar que no volia  regals, bueno de fet  em va dir: "no quiero llevarme ni una bolsa!", subtil manera de dir no volem cap regal...

Però sap greu, els nens els encanta obrir paquets.

Vaig parlar amb l'Àngela i em va dir que li havia fet gràcia un bolet de ganxet que havia vist en una botiga...

Dit i fet, vaig buscar un patró de bolet amigurumi, llana, ganxet i vinga tota la nit "crocheting".
I la veritat és que fa patxoca, ara, més que un bolet sembla la casa dels barrufets que encara còrre per casa dels meus pares.

El tutorial és de patrones amigurumis, a mi no m'ha quedat igual, i prometo que he seguit el patró,  jo he utilitzat un cotó prim treballat amb un ganxet del 3, encanvi ells han utilitzat un cotó molt més gruixut, valga'm Déu! deu ser més que gros, ENNNNNOOOORME!!!





Feliç mega pont!!!!!


Helena

4 comentaris:

  1. Ei, quina monada Helena. Jo m'estic afeccionant a l'amigurumi; prenc nota ;-o)

    ResponElimina
    Respostes
    1. MIra, que sempre dic que no m'agraden i aquest he de reconèixer que em va encantar fer-lo! Merci Txell!!!!

      Elimina
  2. A mi em sembla una tècnica fantàstica i de resultats sorprenents...la prova és aquest espectacular bolet! Petons!

    ResponElimina
  3. Merci Mònica!!! La veritat és que hi han autentiques virgueries segurament tornaré fer algún més!
    Una abraçada

    ResponElimina