dilluns, 17 de novembre del 2014

Misteri nadalenc

Bon dia a tots i totes!

Quan arriven aquestes dates jo ja començo a entrar en mode Nadal, què vol dir això? ja tinc planificades les festes, quan anem a on i què mengem, el menú de la nit de Nadal i del Nadal ja e tinc planejat, el tió està preparat per arrivat amb el Nikolaus la nit del 5 de Desembre, les espelmes de la corona d'advent ja estan comprades i ja he començat a fer les felicitacions de Nadal.

Aquest any m'estic engrescant una mica més i he decidit fer un projecte epecial.

Us ensenyo una foto del material de base, com podeu comprovar són rotlles de paper higiènic, com tots sabeu hem de mirar de reduïr, reutilitzar i reciclar.



Però què és el que he pensat fer-ne?

De moment no us ho diré pas, ho haureu d'endevinar.

Com que aquest post ha agafat un caire de concurs us proposo una cosa, les primeres tres persones subscriptores que em diguin què és el que faré rebran una felicitació de Nadal feta per mi.

No escriviu la resposta en els comentaris!, perdria la gràcia, envieu-me un mail a nomtoquislesagulles@gmail.com

Espero les vostres respostes!

Quin misteri!! Jijijiji

Una abraçada,

Àngela

1 comentari:

  1. Apa quina súper planificació que tens feta ja!! jo encara no m'he adonat que d'aquí res entrem al desembre... com que fins fa dues setmanes semblava estiu... en fi, vaig a pensar en el teu projecte ;). Un petó!

    ResponElimina