dimarts, 8 d’abril del 2014

Moneder de pessic

Bé... com que veig que totes esteu ben liades, faré la presentació oficial de la cinquena membre del No em toquis les agulles!!! Sóc la Marjorie. A veure si en mica en mica em vaig posant al dia amb les entrades al blog...
He modificat la definició de qui som, us sembla bé oi???

Fa uns dies vam trobar aquesta roba de bigotis tant xula, la vam comprar sense saber ben bé què en fariem... El que tenia ben clar era que en volia fer alguna cosa per regalar a uns amics meus que tenen un estudi de disseny gràfic, Senyor Estudi, a on el logo són uns bigotis.

Finalment em vaig decidir... un moneder de pessic!!! Disseny del Tela Marinera de Vic!!! Ja veureu com n'ha quedat de xulu!!!!

En vaig fer dos, un per Senyor Estudi i l'altre li vaig regalar a la meva súper cangur dels dimarts ja que va ser el seu aniversari. No sabeu com es va posar de contenta!!!





Espero que us hagi agradat!!!

Un petó ben gran i ens veiem a la pròxima publicació

Marjorie





6 comentaris:

  1. ooohhh!!! m'encanta Marjorie! la combinació de teles és ideal! un petó gran guapa

    ResponElimina
  2. Encantada de llegir-te, Marjorie!! el moneder és una autèntica cucada!!

    ResponElimina
  3. És preciós i super útil aquest moneder de pessic!! ;-o)

    ResponElimina
  4. Molt xulo Marjorie!!! Aquesta tela de bigotis és genial

    ResponElimina
  5. El moneder m'encanta, i la nomenclatura...això de moneder de pessic, m'ha robat el cor...en fi Marjorie, que esperem més entrades com aquesta! Petons!

    ResponElimina
  6. Que maco ! Aquests moneders tenen un encant especial !

    ResponElimina