dissabte, 5 d’abril del 2014

Un regalet DiY

Hola a tots i totes!
quan arriba la festa d'aniversari d'algú i has de fer un regal, sorgeix el gran dilema: Què li regalo?
Aquesta és la gran pregunta, i la resposta, encara que no ho sembli, és ben senzilla: alguna cosa feta per nosaltres mateixos.
En aquest cas era l'aniversari d'una molt bona amiga, que em porta acompanyant per la vida des de fa 14 anys, ja es diu ràpid!
És una artista i li encanta fer fotos, però des que ens hem digitalitzat ja no n'imprimeix, i he pensat que li faria gràcia de tenir-ne unes quantes.
Com ja sabeu el tema àlbum no em va gaire així que em vaig posar a navegar per internet per trobar alguna altra idea xula per fer-li el regal, i a vaig trobar, una Exploding-Box, o capsa explosiva.
No us penseu que soc el barrufet bromista! aquesta capsa no porta pólvora i està feta amb molt d'amor.
Si voleu fer-la, us puc dir que el vídeo és de la Imma Cobos d'Attic Scrap per a Play Scrap. Aquí teniu el video-Tutorial

 en les següents imatges podeu veure una mica més el detall, cada solapa és també una butxaca amb un tag.

 a cada tag hi he posat una mica de text, relacionat amb la foto i amb la meva amiga.
I com a regalet central, si obrim el llacet hi trobem un val per: "un dia de noies" que no caduca mai.
Espero que us hagi agradat tant veure'l com a mi fer-lo. Per cert, a la "cumpleañera" li va encantar!
Àngela

16 comentaris:

  1. Respostes
    1. M'alegro que t'hagi agradat, és més fàcil de fer del que sembla, i agrada molt a qui el reb

      Elimina
  2. És un regal fantàstic i el val central el trobo genial!
    Montse;)

    ResponElimina
  3. És un regal genial!! m'encanta, i a més és molt especial que et regalin una cosa feta a ma expressament per tu, estic segura que la teva amiga va estar encantada! un petó!

    ResponElimina
  4. És molt original, no m´estranya que li agradés!! Ens apuntem la idea

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si el que tinc pensat pel val per... li agrada igual!

      Elimina
  5. Encantada es poc!!!! Súper contenta i feliç xl regalas tant especial ;) Ara hem d buscar el día d noies :D

    ResponElimina
  6. Una monada, m'encantaaaa! super original, no l'havia vist mai, et felicito! petons!

    ResponElimina
  7. Quina passada de regalet!! Jo en vaig fer una una vegada de caixa d'aquestes i van quedar encantats!! ;-o)

    ResponElimina
  8. Sempre he volgut fer una d'eixes i al final mai la faig. Pero la tinc pendent, quede genial!!

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies per compartir aixó tant preciós, ja tinc ganes de fer-ho!

    ResponElimina